Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal
Betalingen
Zoek uw vraag of klik op een onderwerp
Wanneer en hoe kan ik betalen?

Je kunt kiezen voor een betaling via iDeal, Credit Card of via een factuur. Boek je eerder dan 6 weken van tevoren? Dan betaal je in 2 termijnen. De eerste termijn vervalt 2 weken na boeking. De tweede termijn moet 4 weken voor aankomst voldaan zijn. Boek je korter dan 6 weken voor aankomst? Dan betaal je in één keer.

Krijg ik een bevestiging van de betaling van mijn boeking?

Ja, betalingen via iDeal en Credit Card worden direct verwerkt en hiervan ontvang je ook direct een betalingsbevestiging. Deze betalingen zijn ook direct na de betaling zichtbaar in de MijnRCN-Omgeving.

 

Van betalingen via bankoverschrijving ontvang je in maximaal twee dagen een betalingsbevestiging van ons. Ook is deze betaling pas na de verwerking zichtbaar in de MijnRCN-omgeving. Bankoverschrijvingen gedaan in het weekend zijn dus uiterlijk dinsdag zichtbaar in de MijnRCN-omgeving.

Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

Voor een overzicht van openstaande betalingen kun je inloggen in de MijnRCN-Omgeving. Als je daar je reservering selecteert en kiest voor betalingen kun je exact zien welk bedrag er nog open staat. Je kunt dan ook eenvoudig via iDeal of Credit Card je betaling doen.

Kan ik ook bij aankomst op het park betalen?

Dit kan alleen als je korter dan twee dagen voor aankomst boekt. In andere gevallen betaal je eenvoudig via iDeal.

De betaling die ik zojuist heb gedaan lijkt niet gelukt te zijn. Wat kan ik doen?

Is de betaling zichtbaar in jouw MijnRCN-omgeving?

Dan is de betaling gelukt en hoef je geen verdere actie te ondernemen.

 

Is de betaling niet zichtbaar in jouw MijnRCN-omgeving?

Neem dan contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer. Tip: voor een kortere wachttijd raden wij je aan op werkdagen te bellen tussen 13:00 en 16:00 Veelgestelde vragen? Bekijk onze FAQ
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Stuur een e-mail
Het is erg druk, het kan even duren voordat je antwoord krijgt. Stuur een e-mail