Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal
Wij helpen je graag!
Alle vragen en antwoorden overzichtelijk op een rijtje
De top 5 veelgestelde vragen
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Kamperen

Vanaf 13.00 uur kun je op je kampeerplaats terecht. Op de dag van vertrek verlaat je de kampeerplaats vóór 12.00 uur. Voor kampeerplaatsen met privé sanitair geldt een vertrektijd van 11.00 uur.

 

Verhuur

Een accommodatie is vanaf 15.00 uur gereed. Op de dag van vertrek verlaat je de accommodatie vóór 10.00 uur.

Kan ik eerder inchecken en/of later uitchecken?

Eerder inchecken is helaas niet mogelijk. Mocht je later willen uitchecken op de dag van vertrek, dan kun je bij aankomst bij de receptie informeren naar de mogelijkheden om een halve dag bij te boeken. Dit kan alleen last minute (tijdens je verblijf) in overleg worden geregeld.

Kan ik een boeking ongedaan maken?

De boeking kan tot twee dagen na het maken van je boeking kosteloos ongedaan gemaakt worden. Neem hiervoor contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700. Na deze twee dagen gelden de RECRON-voorwaarden voor annuleringen.

Kan ik mijn reservering achteraf nog wijzigen?

In de MijnRCN-Omgeving kun je nog artikelen bijboeken. Wil je de data, type kampeerplaats/accommodatie, het aantal personen of huisdieren wijzigen? Neem dan contact op met ons Contact Center 085 0400 700.

 

Kan ik mijn vakantie omboeken?

Je kunt je vakantie bij ons gratis* omboeken naar een van onze andere parken. Dit kun je telefonisch doen via 085 0400 700.

 

*Omboeken kan in dezelfde periode en op basis van beschikbaarheid. Omboeken is gratis m.u.v. eventuele extra kosten als gevolg van prijsverschil in de nieuw gekozen accommodatie. Er wordt geen restitutie gegeven. Gratis omboeken is niet van toepassing op Villapark Sneekermeer, de waterwoningen op de Potten en op woning de Heidebloem op de Roggeberg.

Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer. Tip: voor een kortere wachttijd raden wij je aan op werkdagen te bellen tussen 13:00 en 16:00 Veelgestelde vragen? Bekijk onze FAQ
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Stuur een e-mail
Binnen 48 uur krijg je van ons een reactie. Stuur een e-mail