Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal
Wij helpen je graag!
Alle vragen en antwoorden overzichtelijk op een rijtje
De top 5 veelgestelde vragen
Er is nog maar één kampeerplaats/accommodatie die ik zou willen, moet ik dan toch het voorkeurstarief betalen?

Als de laatste desbetreffende kampeerplaats/accommodatie jouw voorkeur heeft, dan wordt ook hier het voorkeurstarief berekend. Door wijzigingen en/of annuleringen kan het namelijk voorkomen dat er andere kampeerplaatsen/accommodaties vrij komen. Reserveringen zonder voorkeur kunnen in dit geval ten alle tijden nog verplaatst worden.

Kan ik meerdere vakantieverblijven tegelijk boeken?

Online is het niet mogelijk meer dan één accommodatie tegelijk te boeken. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons Contact Center via 085 0400 700 of twee keer online een boeking maken op de website.

 

Wil je bijvoorbeeld twee accommodaties/kampeerplaatsen naast elkaar? Dan kun je deze accommodaties/kampeerplaatsen zelf uitkiezen op de plattegrond. Kies dan op deze pagina voor ‘terug’ en kies op de vorige pagina voor “kies je plek vanaf de plattegrond”.

Kan ik eerder inchecken en/of later uitchecken?

Eerder inchecken is helaas niet mogelijk. Mocht je later willen uitchecken op de dag van vertrek, dan kun je bij aankomst bij de receptie informeren naar de mogelijkheden om een halve dag bij te boeken. Dit kan alleen last minute (tijdens je verblijf) in overleg worden geregeld.

Waar vind ik de openingstijden van de receptie, brasserie en overige faciliteiten?

De actuele openingstijden per park vind je zowel in de RCN-app als op de website.

Ik ben geïnteresseerd in een seizoenplaats. Wat zijn de mogelijkheden bij RCN?

Hoe heerlijk is het om dat vakantiegevoel zo lang mogelijk vast te houden? Wij bieden jouw die mogelijkheid met een seizoenplaats! Op de mooiste plekken in Nederland zijn seizoenplaatsen te boeken.

 

Vind je een seizoen te lang? Het is ook mogelijk een plaats te reserveren voor een kortere periode, bijvoorbeeld alleen het voor- en najaar of juist acht weken in het hoogseizoen. Meer weten? Lees hier verder.

Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer.
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Bel mij terug:
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 2 dagen Stuur een e-mail