Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal

Ik heb een klacht. Wat nu?

We lossen het graag voor je op!

Oeps… een tevreden gast, dat is waar we het voor doen. En niets minder. Maar soms gaat er toch iets mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Wat nu?

We lossen je klacht graag op. Ben je nog op ons park, dan adviseren we je om direct bij de receptie langs te gaan. Ben je niet op het park of is het nog onvoldoende opgelost, neem dan contact op met het Contact Center. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon (085-0400700) en mail (contact@rcn.nl).

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze gastenservice aan (gastenservice@rcn.nl). Binnen 5 werkdagen heb je antwoord!

Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer. Tip: voor een kortere wachttijd raden wij je aan op werkdagen te bellen tussen 13:00 en 16:00 Veelgestelde vragen? Bekijk onze FAQ
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Stuur een e-mail
Het is erg druk, het kan even duren voordat je antwoord krijgt. Stuur een e-mail