Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal
Vacatures bij RCN Vakantieparken: werken in het toerisme op een camping of bungalowpark

Kom werken in de vakantiesfeer

Vind de baan die bij je past

Ben je gastvrij en enthousiast? Kom dan werken op onze mooie vakantieparken in Nederland, Frankrijk of Duitsland. Wij hebben vacatures op diverse afdelingen en van vaste banen tot vakantiebanen.

Op zoek naar een leuke stageplaats? Ook dan zit je goed bij RCN. Je kunt stage lopen in de horeca, recreatie en receptie. Ook kun je kiezen voor een combi-stage of een stage op het hoofdkantoor.

Selecteer hieronder je wensen en bekijk het overzicht van onze openstaande vacatures

Medewerker Contact Center Franstalig

Hoofdkantoor, Maarn - Utrecht, Maarn - Utrecht

Zoek jij een uitdagende baan in de vakantiesferen? Ben jij oplossingsgericht en klantgericht? Ben je in staat om zelfstandig en zorgvuldig te werken? Heb jij ervaring met klantcontact en word jij enthousiast van het idee om samen met de gast zijn/haar perfecte vakantiebestemming uit te zoeken? Ben je 32 to 38 uur per week beschikbaar?  Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Ons Contact Center bevindt zich in Doorn op ons mooie park RCN het Grote Bos. Werken in een vakantiesfeer geldt dus ook hier, midden tussen alle vakantievierende gasten!

 

RCN beschikt over achttien vakantieparken in Nederland, Frankrijk en Duitsland, met ieder een eigen karakter en een unieke ligging in de natuur en een ruime keuze aan kampeermogelijkheden en verhuuraccommodaties. Onze gasten beleven bij ons de mooiste ervaringen en genieten volop met elkaar, van de sfeer en van de prachtige natuuromgeving. 

 

Maar RCN is meer dan vakantie: wij zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit vertaalt zich in de aandacht die wij hebben voor de natuur en de steun die wij bieden aan projecten voor wie een vakantie minder vanzelfsprekend is.

Jouw functie

Voor ons Contact Center zijn wij opzoek naar een Franstalige collega voor 32 tot 38 uur per week, die ons team komt versterken bij:

  • Het aannemen en verwerken van gemaakte reserveringen en opties
  • Reageren op gastvragen, zowel via de e-mail als telefonisch
  • Registreren van contactmomenten met de gast
  • Opties nabellen
  • Verkopen van extra services
  • Toepassen van marketingacties
  • Vertaalopdrachten voor onze magazines en onze website
  • Verwerken van interne- en parkspecifieke informatie
  • Delen van informatie met collega’s ten behoeve van de interne communicatie

Wat ga je doen?

Je komt te werken op onze gezellige afdeling Contact Center, waar jij samen met jouw 19 collega’s verantwoordelijk bent voor het aannemen van reserveringen en het beantwoorden van gastvragen voor al onze parken. Je bent op de hoogte van de laatste veranderingen op de parken en weet welke nieuwe marketingacties er lopen. Je zorgt ervoor dat alle wensen met de gast worden besproken, verwerkt het gastcontact en geeft hier verdere opvolging aan.

 

Ons Contact Center is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 18:00 uur. Hierbij werk je minimaal een avond in de week en een weekenddag per twee weken (in vakantieperiodes kan hiervan worden afgeweken).

Wat vragen wij?

Veel! Maar dat maakt het juist zo uitdagend en afwisselend.

 

Jij:

  • hebt het vermogen om te denken vanuit de gast
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
  • je beheerst over goede computervaardigheden
  • je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie als Medewerker Reserveringen of Klantenservice Medewerker
  • je hebt een commerciële instelling; je ziet kansen en weet hier op in te spelen
  • bent flexibel, positief, zelfstandig en betrokken
  • kunt een recente VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overleggen
  • je vindt het geen probleem om juist in de vakantieperiodes te werken

Wat bieden wij jou?

  • Werken in een vakantiesfeer bij een groeiende organisatie!
  • Een plek binnen een enthousiast team dat staat te popelen om jou alles te leren over het werk op deze leuke afdeling.
  • Een baan met veel zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid
  • Een fijn salaris in schaal 5 van de CAO Recreatie.

 

Spreek je alle drie de talen en heb je klantcontact ervaring? Solliciteer dan direct met jouw cv en een uitgebreide motivatiebrief. Een assessment behoort tot de selectieprocedure.

Solliciteren
Sluitingsdatum: zondag 12 december 2021
foto

Vragen over deze vacature?

Myrthe Dekker
Teamleider Contact Center
Tel. 0850400700

RCN Vakantieparken

Hoofdkantoor, Maarn - Utrecht

Amersfoortseweg 1B, 3951 LA Maarn
Contactgegevens
Wij zijn momenteel niet bereikbaar Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer. Tip: voor een kortere wachttijd raden wij je aan op werkdagen te bellen tussen 13:00 en 16:00 Veelgestelde vragen? Bekijk onze FAQ
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Stuur een e-mail
Binnen 24 uur krijg je van ons een reactie. Stuur een e-mail