Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal
Vacatures bij RCN Vakantieparken: werken in het toerisme op een camping of bungalowpark

Kom werken in de vakantiesfeer

Vind de baan die bij je past

Ben je gastvrij en enthousiast? Kom dan werken op onze mooie vakantieparken in Nederland, Frankrijk of Duitsland. Wij hebben vacatures op diverse afdelingen en van vaste banen tot vakantiebanen.

Op zoek naar een leuke stageplaats? Ook dan zit je goed bij RCN. Je kunt stage lopen in de horeca, recreatie en receptie. Ook kun je kiezen voor een combi-stage of een stage op het hoofdkantoor.

Selecteer hieronder je wensen en bekijk het overzicht van onze openstaande vacatures!

Al een specifiek vakgebied op het oog? Kijk dan snel verder:

Coördinator Klantenservice

Hoofdkantoor, Maarn - Utrecht, Maarn - Utrecht

Wil jij je passie voor klantcontact en vakantie het hele jaar laten zien en ben je ook nog eens een kei in het coördineren, plannen en aansturen ? Dan zoeken we jou!

Jouw functie

Als Coördinator van onze klantenservice ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse planning, realtime monitoring en het ondernemen van acties ter optimalisatie van de bereikbaarheidsdoelstellingen en werkprocessen. Daarnaast stel je analyses op en adviseer je het management m.b.t. bereikbaarheidsvraagstukken. Je denkt continu vooruit, buiten de kaders en kom je met praktische ideeën ter verbetering van het eigen werkterrein en voert deze ook uit.

Ons Contact Center is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 18:00 uur. Hierbij werk je minimaal een avond in de week en een weekenddag per twee weken (in vakantieperiodes kan hiervan worden afgeweken).

Wat ga je doen?

Je gaat je bij ons zeker niet te vervelen:

  • Je bent aanspreekpunt en vraagbaak voor de medewerkers in het team en de RCN-parken en denkt mee om de gastbeleving en informatievoorziening te verbeteren.
  • Je initieert en werkt mee aan initiatieven die de effectiviteit van het klantcontact verbeteren.
  • Je stelt de roosters vast voor het team op basis van de te verwachten drukte.
  • Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden en bewaakt de dagelijks te behalen KPI’s.
  • Je start de dag samen met je collega’s met een dagstart die jij hebt voorbereidt en begeleidt.
  • Je maakt rapportages over de werkvoorraad en performance van de medewerkers en deelt deze met de Manager van de afdeling en de Manager Kwaliteit & Training.
  • Je werkt mee in de lijn/mail in drukke periodes.

Wat vragen wij?

Qua profiel denken wij aan:

  • HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Een energiek en doortastend persoon met kennis van zaken
  • Slimme denker en vooral ook doener
  • Je bent in staat om te prioriteren, organiseren en te plannen
  • Je voelt je al een vis in het water in een dynamische en hectische werkomgeving
  • Je vindt het geen probleem om juist in de vakantieperiodes te werken
  • 4 of 5 dagen per week beschikbaar

Wat bieden wij jou?

Als je bij ons komt werken:

Dan kom je in een groeiende organisatie die commercieel is ingesteld maar waar de menselijke maat de boventoon voert en waar initiatief en daadkracht zeer op prijs gesteld worden. Iedereen kent elkaar hier en de communicatielijnen zijn kort. We houden niet van overdaad maar wel van kwaliteit. Ons Contact Center is gevestigd op vakantiepark RCN het Grote Bos zodat je dichtbij bij de beleving van vakantie in de natuur blijft. Het Contact Center waar je onderdeel van uit gaat maken telt 20 collega’s en biedt ruimte voor ieders talent en ontplooiing.

Je salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Recreatie, schaal 7 ( € 2.600- € 3.300)

Solliciteren
Sluitingsdatum: dinsdag 1 februari 2022
foto

Vragen over deze vacature?

Myrthe Dekker
Teamleider Contact Center
Tel. 0850400700

RCN Vakantieparken

Hoofdkantoor, Maarn - Utrecht

Amersfoortseweg 1B, 3951 LA Maarn
Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer. Tip: voor een kortere wachttijd raden wij je aan op werkdagen te bellen tussen 13:00 en 16:00 Veelgestelde vragen? Bekijk onze FAQ
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Stuur een e-mail
Binnen 24 uur krijg je van ons een reactie. Stuur een e-mail