Reserveer direct je tafel
#Dubbele glimlach
RCN_DubbeleGlimlach_Gezinnen_01

Op vakantie met een dubbele glimlach

Met jouw RCN-vakantie steun je mensen voor wie een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.
Jij een glimlach, zij een glimlach.

Lees ons verhaal

Veiligheid & gezondheid staan voorop

Gezondheidssituatie Corona - COVID 19

Kom je op vakantie bij RCN dan houden wij de richtlijnen en adviezen van de Nederlandse overheid, het RIVM, de  GGD en de buitenlandse autoriteiten aan en volgen wij deze ook op de voet, zodat we altijd over de juiste en laatste informatie beschikken. Zo proberen wij voor iedereen, gasten en medewerkers, een zo veilig mogelijke plek te behouden waar nog steeds genoten kan worden van een heerlijke vakantie. Sterker nog, de rust en de ruimte die je op een RCN Vakantiepark ervaart, maken het juist een ideale bestemming.

Zijn alle RCN Vakantieparken open?
Frankrijk

Frankrijk

Onze campings (incl. alle faciliteiten) zijn weer geopend. De animatie zal vanaf 13 juli weer activiteiten organiseren. De overheid in Frankrijk heeft aangekondigd dat de grenzen weer geopend zijn voor toerisme uit onder andere Nederland. Ook Nederland heeft  Frankrijk toegevoegd als verantwoord vakantieland. 

Informatie over je verblijf in Frankrijk in deze periode

De meest gestelde vragen

op dit moment

Zijn alle RCN Vakantieparken geopend?
Ja, alle vakantieparken inclusief de faciliteiten zijn geopend in zowel Nederland als Frankrijk.

Kan ik mijn vakantie omboeken als RCN het door mij geboekte vakantiepark moet sluiten vanwege de coronamaatregelen?
Jazeker, bij RCN kun je jouw vakantie altijd 1x kosteloos* omboeken naar een van onze andere parken. Neem voor het omboeken van je vakantie contact op via: 085 0400 700. * Omboeken kan via de standaard omboekregeling alleen in dezelfde periode en op basis van beschikbaarheid tot 3 dagen voor aankomst. Omboeken is gratis, m.u.v. eventuele extra kosten door prijsverschil. Er wordt geen restitutie gegeven. 
Omboeken naar een andere periode kan alleen indien de oorzaak van het omboeken is omdat het vakantiepark gesloten moet worden vanwege de geldende corona maatregelen.

Mijn vakantie kan niet doorgaan omdat RCN het door mij geboekte vakantiepark moet sluiten, krijg ik dan een voucher?
Ja, indien RCN vanwege de geldende code rood of oranje in die regio het park moet sluiten (op dit moment zijn al onze vakantieparken nog geopend), zal de voucherregeling weer van kracht gaan met vergelijkbare voorwaarden als de eerder gehanteerde recreatie-voucher. De voucher vertegenwoordigt een waarde waarmee een nieuw verblijf geboekt kan worden bij RCN. Indien je verblijf op het park nog niet is begonnen, bedraagt de waarde van de voucher het reeds aanbetaalde bedrag. Indien RCN haar dienstverlening moet stoppen tijdens je verblijf, vertegenwoordigt de waarde van de voucher de huurprijs van de resterende dagen van de reservering, exclusief bijboekartikelen. De recreatie-voucher is niet aan te vragen in het geval code rood of oranje van kracht is, maar onze vakantieparken geopend mogen zijn. In dat geval kun je via je verzekeraar wellicht aanspraak maken op je reis-/annuleringsverzekering.

In mijn thuisland of regio is code oranje of rood van kracht en hierdoor mag ik niet afreizen naar het door mij geboekte vakantiepark. Krijg ik dan een voucher?

In het geval dat RCN in staat is haar diensten wel te kunnen verlenen, maar je zelf niet mag afreizen omdat in het gebied waarin jij woonachtig bent een code oranje of rood geldt, zal RCN niet overgaan tot het uitgeven van een voucher en gelden de standaard annuleringsvoorwaarden. Via je verzekeraar kun je wellicht aanspraak maken op je reis-/annuleringsverzekering.

Aangepaste openingstijden Contact Center

Telefonische bereikbaarheid gewijzigd

Door de vele vragen en nieuwe boekingen hebben wij tijdelijk de telefonische openingstijden van het Contact Center gewijzigd. Hierdoor kunnen wij met man en macht de verwerking van de nieuwe boekingen en emails oppakken. De gewijzigde tijden zijn:

Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 19.00 uur

in het weekend van 10.00 - 16.00 uur

Binnen deze tijden zijn wij bereikbaar op 085-0400700. Uiteraard kan je ook altijd een mailtje sturen naar contact@rcn.nl. Mogelijk duurt een antwoord op je vraag iets langer dan je van ons gewend bent. Graag vragen wij je begrip hiervoor. 

 

 

Ik heb een recreatie-voucher

Ik heb een recreatie-voucher

Heb jij je vakantie geannuleerd tussen 13 maart en 1 juli 2020? Dan heb je een recreatie-voucher ontvangen t.w.v. het reeds betaalde bedrag. Met de voucher kan je een nieuw verblijf bij RCN boeken met aankomstdatum tot 30 september 2021. Dit nieuwe verblijf dient uiterlijk 12 maanden na je oorspronkelijke aankomstdatum geboekt te zijn.

Lees hier alles over het inleveren van de voucher en de voorwaarden

Vakantie omboeken; geheel gratis

Vakantie omboeken; geheel gratis

Is jouw vakantie bij RCN al geboekt en wil je de boeking aanpassen? Bij ons kun je 1x kosteloos* omboeken naar een van onze andere parken. Neem hiervoor contact op via: 085 0400 700Omboeken kan in dezelfde periode en op basis van beschikbaarheid tot 3 dagen voor aankomst. Omboeken is gratis, m.u.v. eventuele extra kosten door prijsverschil. Er wordt geen restitutie gegeven. 

Contactgegevens
Wij zijn aanwezig Neem contact op met het Contact Center. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 - 19.00 uur en in het weekend van 10.00 - 16.00 uur bereikbaar op ons telefoonnummer.
Ik bel vanuit:
+31 85-0400 700
Bel mij terug:
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 2 werkdagen Stuur een e-mail