Op het park
Zoek uw vraag of klik op een onderwerp
Waar vind ik de openingstijden van de receptie, brasserie en overige faciliteiten?

De actuele openingstijden per park vind je zowel in de RCN-app als op de website.

Wordt er Nederlands gesproken op de Franse parken?

Ja zeker! Elk Frans RCN-park is voorzien van een Nederlands managementteam.

Is er gratis WiFi op het park?

Ja, op al onze parken is er gratis WiFi voor een onbeperkt aantal devices (apparaten). Meer weten? Kijk op rcn.nl/wifi.

 

Let op: Live streams, YouTube of Netflix kijken is meestal niet mogelijk. Het bereik van WiFi en internet is in Frankrijk - vaak wegens de unieke ligging van het park - niet van hetzelfde niveau als in Nederland.

Is er een laadpaal aanwezig op het park?

Op al onze vakantieparken zijn er laadpalen aanwezig. Er kan zowel met een laadpas als met een creditcard betaald worden. 

Waar kan ik mijn kenteken registreren?

Het kenteken van de auto waarmee je naar het park komt kun je registreren in de MijnRCN-omgeving. 

 

Kom je er toch niet uit? Neem dan contact op met het Contact Center via de mail contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Waar is het menu van de brasserie te vinden?

De menukaart van de brasserie is terug te vinden in de RCN-app of op de parkpagina rcn.nl/parknaam. Ook vind je hier informatie over allergieën.

Mag ik met twee (of meer) auto's bij mijn kampeerplaats/accommodatie staan?

Per kampeerplaats mag er één auto op het park staan. Deze mag niet op het kampeerveld zelf, de velden zijn namelijk autovrij. 

 

Of je met twee (of meer) auto's bij een accommodatie mag staan is afhankelijk van het aantal personen in de accommodatie. Heb je een 4-persoons accommodatie? Dan is er één auto per accommodatie toegestaan. Bij een accommodatie voor 6 (of meer) personen zijn er twee auto's toegestaan.

Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf op het park?

Barbecueën is in principe op elk RCN-park toegestaan (tijdens droogte kan het verboden worden). Echter heeft elk park hier verschillende regels voor.

 

Heb je dus een specifieke vraag of ben je benieuwd naar de meest actuele informatie? Neem dan contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Ik wil graag fietsen huren, kan dat?

Nederland

Op onze Nederlandse RCN Vakantieparken kunnen er fietsen gehuurd worden, echter heeft elk park hierin zijn eigen regels. Bij een aantal parken kunnen er fietsen van tevoren gereserveerd worden, bij anderen niet. Ook zijn de prijzen en het aanbod onderling verschillend.

 

Frankrijk

Op sommige Franse RCN-campings kunnen er fietsen en/of mountainbikes gehuurd worden. Andere campings bieden de mogelijkheid om dit te doen via een verhuurpunt in de buurt.

 

Duitsland

Op RCN Laacher See kunnen er e-mountainbikes gehuurd worden. 

 

Heb je dus een specifieke vraag of ben je benieuwd naar de meest actuele informatie? Kijk dan in de RCN-app of op de website bij faciliteiten op de pagina van het gewenste RCN-park. Kom je er toch niet uit? Neem dan contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Zijn zwemshorts toegestaan?

Vanwege algemene hygiëne regelgeving wordt bij voorkeur op de Franse RCN-campings geen zwemshort gedragen in het zwembad, maar het is wel toegestaan.

Waar vind ik de plattegrond van het park?

De plattegronden van ieder RCN-park vind je op de websitepagina van het desbetreffende park, onder contactgegevens (hier vind je tevens het nummer van het Contact Center en het adres van het park). Ook staan de plattegronden onderaan de pagina bij “Meer over RCN…”.

Hoe maak ik een reservering voor de brasserie?

Je bent altijd welkom op het terras of in de brasserie op jouw favoriete RCN Vakantiepark . Wil je echt zeker zijn van een plekje? Reserveer dan een tafel via de RCN-app of op de rcn.nl/parknaam.

Neem contact op met het Contact Center.

Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem contact op met het Contact Center. Wij staan elke dag voor je klaar. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen.
Bel ons, wij zijn aanwezig Je kunt ons bereiken van 09:00 - 17:00 uur op ons telefoonnummer.
Liever Whatsappen?

Reactie binnen 30 min. Je kunt ons bereiken van 09:00 - 16:30 uur op ons telefoonnummer.

Stuur een bericht
Stuur een e-mail
Binnen 1 werkdag krijg je van ons een reactie. Stuur een e-mail